İç Anadolu Belediyeler Birliği'nden Başkan Demir'e Önemli Görev
Toplantıda konuşan belediye başkanı Faruk Demir, böylesi önemli ve köklü bir yapıda görev almanın kendisi için büyük bir onur olduğunu belirterek, “35 yılı aşkın geçmişe sahip İç Anadolu Belediyeler Birliği, Türkiye Belediyeler Birliği’nden sonra ülkemizin en önemli birliklerinden biridir. Bu onurlu göreve şahsımı layık gören herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Ardahan Belediyesi’nin adının başkent Ankara’da yankılanmasının kendisi ve hemşehrileri adına büyük bir mutluluk olduğunu ifade eden Faruk Demir, üstlendiği sorumluluğu en iyi şekilde yerine getirmek için çalışacağını vurguladı.
Demir ayrıca, birlik başkanı Fethi Yaşar başta olmak üzere tüm üye belediye başkanlarına, Birlik Genel Sekreteri Salim Çoruk’a ve emeği geçen herkese teşekkür etti.





Ardahan Belediyesi Haberleri
- 20-06-202605:26 Başkan Demir'den Galericilere Kesin Ve Net Çağrı
- 25-05-202611:09 Başkan Demir'in Kurban Bayramı Mesajı
- 25-05-202600:16 Belediye'den Hayvancılığa Büyük Destek: Atatürk Mahallesi'ne Hayvan Geçiş Köprüsü Yapıldı
- 22-05-202600:53 Ardahan'da 19 Mayıs Coşkusu
- 18-05-202617:01 Başkan Demir'den 19 Mayıs Mesajı
- 18-05-202614:36 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 18-05-202612:11 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 15-05-202615:45 Ardahan'da Sanat Rüzgârı: Nuri Vatan Kültür Merkezi Kursiyerlerinden Muhteşem Yılsonu Konseri
- 12-05-202612:46 Başkan Demir'e Ardahan'da Yüksek Güvenoyu Çıktı
- 11-05-202615:01 Başkan Demir, Yeni Haftaya Hayvan Pazarı Ziyaretiyle Başladı

