Belediye Ekipleri'nin Kar Molası Sona Erdi, Bahar Temizliği Yeniden Başladı
Ardahan’da sert geçen kış sezonunun ardından il genelinde temizlik ekiplerince kapsamlı bir bahar temizliği çalışması başlatıldı. Temizlik işleri personellerince hız kazanan çalışmalar, kentin her gün farklı adreslerinde devam edecek.
Çalışmaları yakından takip eden belediye başkanı Faruk Demir’in isteği doğrultusunda aralıksız mesai harcayan ekipler, sona eren kış mevsiminin ardından yol kenarlarında, cadde ve sokaklarda görüntü kirliliği yaratan taş, kum, tuz ve killi toprakları tazyikli suyla yıkayarak geniş çaplı bir temizlik çalışması gerçekleştiriyor.
















Ardahan Belediyesi Haberleri
- 20-06-202605:26 Başkan Demir'den Galericilere Kesin Ve Net Çağrı
- 25-05-202611:09 Başkan Demir'in Kurban Bayramı Mesajı
- 25-05-202600:16 Belediye'den Hayvancılığa Büyük Destek: Atatürk Mahallesi'ne Hayvan Geçiş Köprüsü Yapıldı
- 22-05-202600:53 Ardahan'da 19 Mayıs Coşkusu
- 18-05-202617:01 Başkan Demir'den 19 Mayıs Mesajı
- 18-05-202614:36 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 18-05-202612:11 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 15-05-202615:45 Ardahan'da Sanat Rüzgârı: Nuri Vatan Kültür Merkezi Kursiyerlerinden Muhteşem Yılsonu Konseri
- 12-05-202612:46 Başkan Demir'e Ardahan'da Yüksek Güvenoyu Çıktı
- 11-05-202615:01 Başkan Demir, Yeni Haftaya Hayvan Pazarı Ziyaretiyle Başladı

