Belediye Ekipleri, Bahar Temizliğine Başladı
Ardahan’da baharın yüzünü göstermesinin ardından harekete geçen Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ekiplerce, hummalı bir temizlik seferberliği başlatıldı. Belediye ekipleri, kış aylarında biriken kir ve atıkları temizlemek amacıyla yoğun bir çalışma yürütüyor.
Özellikle vatandaşların sıkça kullandığı park ve bahçelerde kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirilirken, alanlar tazyikli suyla yıkanarak hijyenik hale getiriliyor.
Belediye yetkilileri, yapılan çalışmaların belirli bir program dâhilinde her yerde devam edeceğini belirtirken, vatandaşların daha temiz ve sağlıklı bir çevrede vakit geçirebilmesi için çalışmaların aralıksız süreceğini ifade etti.
Yetkililer ayrıca, vatandaşlardan çevre temizliği konusunda daha duyarlı olmalarını isteyerek, ortak kullanım alanlarının korunmasının önemine dikkat çekti.














Ardahan Belediyesi Haberleri
- 20-06-202605:26 Başkan Demir'den Galericilere Kesin Ve Net Çağrı
- 25-05-202611:09 Başkan Demir'in Kurban Bayramı Mesajı
- 25-05-202600:16 Belediye'den Hayvancılığa Büyük Destek: Atatürk Mahallesi'ne Hayvan Geçiş Köprüsü Yapıldı
- 22-05-202600:53 Ardahan'da 19 Mayıs Coşkusu
- 18-05-202617:01 Başkan Demir'den 19 Mayıs Mesajı
- 18-05-202614:36 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 18-05-202612:11 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 15-05-202615:45 Ardahan'da Sanat Rüzgârı: Nuri Vatan Kültür Merkezi Kursiyerlerinden Muhteşem Yılsonu Konseri
- 12-05-202612:46 Başkan Demir'e Ardahan'da Yüksek Güvenoyu Çıktı
- 11-05-202615:01 Başkan Demir, Yeni Haftaya Hayvan Pazarı Ziyaretiyle Başladı

