Başkan Uysal, 'kamu Hizmetinden Ödün Vermiyoruz'
Başkan Uysal, ‘Kamu hizmetinden ödün vermiyoruz’
22 Mayıs 2026
Antalya Muratpaşa Belediyesi Başkanı Ümit Uysal, Kurban Bayramı öncesinde belediye çalışanlarıyla bir araya geldiği bayramlaşma töreninde, “Kamu hizmetinden ve kamu faydasından ödün vermeden belediyeyi güçlü bir mali disiplinle ayakta tutarak bir bayrama daha ulaştık” dedi.
Başkan Uysal, 9 günlük Kurban Bayramı tatili öncesindeki son mesai gününde belediye personeliyle bayramlaştı. Bayramlaşma programının ilk durağı Fen İşleri Müdürlüğü oldu. Programa Başkan Uysal’ın yanı sıra belediye meclis üyeleri ve başkan yardımcıları da katıldı.
Burada personelin bayramını kutlayan Başkan Uysal, çalışanlara hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek, “Belediyeye, şehre ve ülkeye kattığınız değer için hepinize teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Türkiye’nin içinde bulunduğu ağır ekonomik koşullara rağmen Muratpaşa Belediyesi’nin mali disiplinini koruduğunu belirten Uysal, belediyenin spordan sağlığa kadar kamu hizmetinin her alanında çalışmalarını sürdürdüğünü söyledi.
Bayramlaşma programının ikinci durağı ise belediyenin ana hizmet binası oldu. Kültür Salonu’nda düzenlenen törende Başkan Uysal, tüm çalışanların Kurban Bayramı’nı kutladı.
Muratpaşa Belediyesi Haberleri
- 21-06-202610:19 Kadın Cinayetlerinin Dijital Yansımaları Assim'de Ele Alındı
- 20-06-202610:50 'sessiz Kalan Evler' Sanatseverlerle Buluştu
- 19-06-202610:29 Lara Plajı'nda Kıyı Kirliliğine Bilimsel Takip
- 18-06-202611:30 Assim'de Akıl Ve Zeka Oyunları Müsabakası Heyecanı
- 17-06-202611:18 Issık Gölü İçin Muratpaşa Modeli
- 16-06-202611:07 Muratpaşa'dan Parkinson Hastalarına Hareket Desteği
- 15-06-202613:18 Başkan Uysal Murgem Mezunlarıyla Bir Araya Geldi
- 14-06-202621:34 Minik Çevreciler Mavi Bayrak'la Tanıştı
- 12-06-202611:05 Milli Heyecan Deniz Yüzü Kafe'de
- 11-06-202610:52 Meltem Mahallesi Geri Dönüşümde Zirveye Yükseldi

