Başkan Demir'den 1 Mayıs Mesajı
Başkan, mesajında şunları ifade etti:
“Emek olmadan hiçbir şey yetişmez. 1 Mayıs barış, demokrasi, güvenli bir gelecek için mücadelenin dışında dayanışmanın, iyiliğin, birliğin ve güzelliğin birleştiği bir gündür.
Haksızlıkların, eşitsizliklerin, adaletsizliklerin ve ezilmenin olmadığı, emeğin sömürülmediği, aydınlık, eşit ve güzel bir dünyayı göreceğimiz günlerin geleceği umuduyla, tüm emekçi kardeşlerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutluyorum.”
Ardahan Belediyesi Haberleri
- 20-06-202605:26 Başkan Demir'den Galericilere Kesin Ve Net Çağrı
- 25-05-202611:09 Başkan Demir'in Kurban Bayramı Mesajı
- 25-05-202600:16 Belediye'den Hayvancılığa Büyük Destek: Atatürk Mahallesi'ne Hayvan Geçiş Köprüsü Yapıldı
- 22-05-202600:53 Ardahan'da 19 Mayıs Coşkusu
- 18-05-202617:01 Başkan Demir'den 19 Mayıs Mesajı
- 18-05-202614:36 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 18-05-202612:11 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 15-05-202615:45 Ardahan'da Sanat Rüzgârı: Nuri Vatan Kültür Merkezi Kursiyerlerinden Muhteşem Yılsonu Konseri
- 12-05-202612:46 Başkan Demir'e Ardahan'da Yüksek Güvenoyu Çıktı
- 11-05-202615:01 Başkan Demir, Yeni Haftaya Hayvan Pazarı Ziyaretiyle Başladı

