Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli Ve Protokol Üyeleri'nden Belediye'ye Ziyaret
Yaklaşık 1 saat süren ve oldukça samimi bir atmosferde geçen görüşmede Vali Mehmet Fatih Çiçekli, belediyenin yürüttüğü çalışmalar hakkında bilgi alırken, kamu kurumları arasındaki eş güdümün şehrin refahı için taşıdığı öneme dikkat çekti. Ziyaret, günün anısına hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.
Ziyaret sonrası sosyal medya hesabından kısa bir açıklama yapan belediye başkanı, “Nazik ziyaretleri için Valimiz Sayın Mehmet Fatih Çiçekli ve kıymetli protokol üyelerimize teşekkür ediyorum” dedi.


Ardahan Belediyesi Haberleri
- 20-06-202605:26 Başkan Demir'den Galericilere Kesin Ve Net Çağrı
- 25-05-202611:09 Başkan Demir'in Kurban Bayramı Mesajı
- 25-05-202600:16 Belediye'den Hayvancılığa Büyük Destek: Atatürk Mahallesi'ne Hayvan Geçiş Köprüsü Yapıldı
- 22-05-202600:53 Ardahan'da 19 Mayıs Coşkusu
- 18-05-202617:01 Başkan Demir'den 19 Mayıs Mesajı
- 18-05-202614:36 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 18-05-202612:11 Vatandaşlarımızın Dikkatine
- 15-05-202615:45 Ardahan'da Sanat Rüzgârı: Nuri Vatan Kültür Merkezi Kursiyerlerinden Muhteşem Yılsonu Konseri
- 12-05-202612:46 Başkan Demir'e Ardahan'da Yüksek Güvenoyu Çıktı
- 11-05-202615:01 Başkan Demir, Yeni Haftaya Hayvan Pazarı Ziyaretiyle Başladı

